Safety Instructions

Safety Instructions
Danger!

2011. március 4., péntek

Bambi Died / Bambi meghalt

In Memoriam My Sweet Little Girl

12.01.2008-03.03.2011



Little Girl, thank you for this wonderful two years, every moments, thanks for a lot of fun, the many playing, the welters in the grass, the kisses, thanks for the many-many love. I never forget you, I will Love You until I live.
Kislány köszönöm Neked ezt a 2 gyönyörű évet, annak minden pillanatát, a sok játékot, hempergést, puszit, szeretetet. Soha nem felejtelek el, mindig szeretni foglak.
Sympathy please here/ Együttérzéseket plíz ide, ne msn, sms vagy telefonhívás.

9 megjegyzés:

  1. Annyira sajnálom, olyan szép és okos kutya volt... Hiányozni fogsz Bambi!!!

    D.

    VálaszTörlés
  2. :( pedig nagyon reménykedtem :(
    Résztvétem Tomi :(

    VálaszTörlés
  3. Nem ezért hívtalak tegnap, Mohácsra utaztam lefele, de amikor írtad, hogy most ne, biztos voltam benne, hogy... :(

    Sajnálom. T_T
    *ölelölel*

    VálaszTörlés
  4. Részvétem Bátyus:( lélekben veled vagyok

    VálaszTörlés
  5. Volt egy kutyám, Tuto-nak hívtam. Fiú volt, ő is kb. 2 éves volt amikor meghalt, szintén valami bérfertőzésben. Gyorsan történt, így kevésbé fájdalmas mindenkinek. Örökké az az angyali kép marad meg bennem róla, hogy a bokorból csak szemeivel kilesett (valami gyommorkín miatt a hűsítő bokrokba menekült). Utána nem tudtam, hogy kit szídjak, persze, hogy az állatorvost, aki még képes volt azt mondani, hogy miattam halt meg, azaz késve vittem hozzá.
    Búslakodj de mértékkel kis játékos sziámi Cica! Bambinak most is jó helye van valahol, bár nálad talán a legjobb helye volt. Csók.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm a tegnapi sms-t. <3

    Nagyon sokat gondolkodtam azon, amit mondtál. Azt a folyamatot, ahogy próbálod megérteni, hogy Bambi meghalt. Nagyon nagy hatást is tett rám.
    Sosem neveznélek perverznek ezért. Ez nem perverzió, hanem egy folyamatnak a része, aminek segítségével remélem, fel tudod dolgozni.

    Szeretlek. És sokan gondolunk rád nap, mint nap, s küldünk neked sok-sok-sok erőt, kitartást, ki mit.

    VálaszTörlés
  7. Nyugodjék békében!

    VálaszTörlés
  8. "Szia Tamás! Őszinte részvétem Bambi miatt, megrázó! Ne szomorkodj, boldog volt, hogy Te voltál a gazdija! Üdv. Vera"

    VálaszTörlés